Služba za informacione tehnologije i telekomunikacije

Šef službe:

dr sci. Adelaida Džeko

 
Telefon:

036/503-295; 503-299 (Helpdesk)

Fax:

036/576-915

Mail:

Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.; Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. 

O službi za informacione tehnologije i telekomunikacije

Potreba organizovanja poslovnih procesa bolnice i njihova digitalizacija nametnula je razlog za prenamijenom internog kadra bolnice sa IT spremom koji te poslove obavlja od 2007.g. Služba za informacione tehnologije i telekomunikacije poprima ozbiljnije oblike od 2009.g.,od kad je vidljiv napredak informatičkog segmenta. Tada se vodi kao IT sektor Tehničke službe. Ubrzo nakon vidljivih rezultata rada tima, stečeni su uslovi za  osamostaljivanje, te IT sektor prerasta u samostalnu organizacionu jedinicu ustanove.

Formiranje i proširenje službe bio je pobjednički korak menadžmenta koji je okupio tim ljudi sa visokim stručnim spremama, akademskih zvanja: doktor informatičkih nauka, master informatike i bachelor informatike. Dodatno školovanje nije strano za IT tim, koji također može da istakne člana sa specijalizacijom u komunikacijskim mrežama i završenom CISCO akademijom (engl. switching and routing).  

Zamijenjena je sva stara oprema na korisničkim punktovima. Digitalizirani su i arhivirani zapisi ručno pisane evidencije iz vremena prije elektronskog unosa podataka. Uvode se licencirani sistemski i aplikativni programi kao i antivirusna zaštita. Evidencije administrativnih i zdravstvenih bolničkih procesa rade se unutar paketa informacionih sistema spremnih za integraciju putem kojih su centralizirane evidencije pruženih usluga zdravstvenih ustanova HNŽ/K. WLAN je dodatna mogućnost konekcije na wifi internet  pacijentima, saradnicima i zaposlenima.

Serverska oprema je obnovljena u prethodnim projektima, a poslovanje u cloudu je  opcija koja se koristi za softverska rješenja koja su predviđena da funkcionišu na taj način (DMS sistem).

Mrežni segment  ustanove pokriven je optičkim linkovima. U toku je projekt koji podrazumijeva nadogradnju LAN mreže unutar centralnih mrežnih čvorišta, s ciljem postizanja visoke operativnosti komunikacijskog sistema. Kontinuirano se radi revizija i obnavljanje segmentacije računara u bolničkim zgradama/odjelima/djelatnostima kako bi se mogući incidenti u mreži sveli na minimum i lakšu izolaciju. Plan  nadogradnje mreže je pokrio centralizaciju mrežnog sistema i redudanciju na distributivnom nivou sa opremom koja nudi 1Gbps pristupne switcheve za  sve korisničke računare i medicinsku opremu do prelaska na 10Gbps. Ovaj projekt je također pokrio  uvođenje IP telefonije u čitavoj ustanovi kao  segment nadogradnje lokalne telekomunikacijske mreže. Poseban naglasak je stavljen na sigurnost LAN-a.

Osnovni cilj službe za informacione tehnologije i telekomunikacije je stalno usavršavanje IT kadra, komunikacijskih, sistemskih i aplikativnih sistema, održavanje, optimalna nabavka dotrajale opreme, te kvalitetan 24/7 servis korisniku uz istraživanje u skladu sa pravilnikom o radu, monitoring i implementaciju savremenih IT rješenja.

Oglašavanje Upute:: prijave kvara za vanjske saradnike

Radni dani - Prva smjena od 7.30-15.30 slati na::

  1. Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. -email primaju svi zaposleni IT službe.

Email poruka treba  sadržavati pojašnjenje problema i broj kontakt telefona, zaduženi zaposlenik iz IT tima prijavu kvara procesuira odmah.

    2. Telefonski poziv na broj 036/503-299 (IT help desk), zaduženi zaposlenik iz IT tima procesuira prijavu kvara odmah.

 Radni dani - nakon Prve smjene od 15:30, vikendom, praznicima slati na::

  1. Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. -email primaju svi zaposleni IT službe.

Email poruka treba  sadržavati pojašnjenje problema i broj kontakt telefona, zaduženi zaposlenik iz IT tima prijavu kvara procesuira naredni radni dan.