Odluka o izboru najpovoljnijeg izvođača

Na osnovu člana21.st.1.tač.(c ), člana 64.st.1.tač.(b), člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama, čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke br.14/19 od 26.02.2019.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-4205-9/19  od 20.12.2019.godine, u postupku javne nabavke usluge izrade stručne dokumentacije u vezi sa skraćivanjem radnog vremena gdje postoje štetni utjecaji na zdravlje radnika,  ugovorni organ donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Ugovor za nabavku usluge “Izrada stručne dokumentacije u vezi sa skraćivanjem radnog vremena gdje postoje štetni utjecaji na zdravlje radnika”, nakon provedenog pregovaračkog postupka, bez objave obavještenja,  , u vrijednosti od  14.000,00 KM bez uključenog PDV-a dodjeljuje se ponuđaču Zagrebinspekt d.o.o. Mostar koji je dostavio prihvatljivu ponudu.

 

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Zagrebinspekt d.o.o. Mostarpo proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Ekonomsko finansijska služba.

 

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  ugovornog organa, istovremeno s upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja .

 

Оbrazloženje

 

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu  Оdluke o pokretanju postupka javne nabavke broj br.14/19 od 26.02.2019.godine.

Јavna nabavka је provedena primjenom pregovaračkog postupka bez objave obavještenja u skladu sa čl.21.stav 1(c) obzirom da je Zagrebinspekt d.o.o.Mostar jedino ovlašteno preduzeće na području Federacije BiH za obavljanje poslova procjene opasnosti od štetnih uticaja na zdravlje odnosno radnu sposobnost radnika na radnim mjestima sa posebnim uslovima rada.  (zaštita ekskluzivnih prava).

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  iznosi 14.000,00 KM.

 

Komisija za provođenje postupka javne nabavke imenovana je Odlukom direktora broj 01-1-4205-1/19 od 30.09.2019.godine.

Postupak je proveden u III faze.

Provođenje pregovaračkog postupka bez objave obavještenja istaknuto je na web stranici ugovornog organa uz istovremeno upućivanje poziva za dostavljanje zahtjeva za učešće ponuđaču Zagrebinspekt d.o.o.Mostar.

Nakon provedene faze predkvalifikacije u kojoj je utvrđeno da je ponuđač Zagrebinspekt  d.o.o.Mostar  jedini dostavio zahtjev za učešće ,te da ispunjava kvalifikacijske uslove u pogledu lične sposobnosti, sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti,ekonomske i finanasijske sposobnosti, kao i profesionalne i tehničke sposobnosti upućen mu je  poziv za dostavljanje početnih ponuda i vođenje pregovora.

Komisija je nakon roka za dostavljanje početnih ponuda pristupila otvaranju i analizi pristigle ponude ponuđača Zagrebinspekt d.o.o.Mostar  i konstatovala da ista ispunjava uslove tražene od strane ugovornog organa i ista je ocijenjena je kao prihvatljiva ponuda, a što je bio i osnov za vođenje pregovora sa ponuđačem o pravnim, ekonomskim i tehničkim aspektima ponude.Pregovori su izvršeni dana 22.11.2019.godine, a ispred ponuđača pregovorima je prisustvovala Sanda Zorić.Tokom pregovora komisija je detaljno upoznala ponuđača sa zahtjevima ugovornog organa  u cilju postizanja najpovoljnijih elemenata ugovora vezanog za predmet nabavke.Kriterij za odabir ponuđača je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude.Nakon izvršenih pregovora ponuđač je pozvan da dostavi svoju konačnu ponudu.Rok za dostavljanje konačnih ponuda je bio 13.12.2019.godine.Komisija je nakon otvaranja i analize konačne ponude konstatovala da ponuđač Zagrebinspekt d.o.o.Mostar, koji  je jedini ovlašten na području Federacije BiH za za obavljanje poslova procjene opasnosti od štetnih uticaja na zdravlje odnosno radnu sposobnost radnika na radnim mjestima sa posebnim uslovima rada ,ispunjava uslove tražene u zahtjevu za dostavljanje konačnih ponuda.Komisija je donijala jednoglasan zaključak i dala preporuku ugovornom organu da se ugovor o izvršenju predmetne usluge dodijeli ponuđaču Zagrebinspekt d.o.o.Mostar sa cijenom u iznosu od 14.000,00 KM bez PDV-a.

U postupku ocijene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisijeza javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

S obzirom  na navedeno,a  primjenom odredbi navedenim u preambuli, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

Uputsvo o pravnom lijeku:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.