Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - magacin (LOT9 stolarski materijal)

Isteklo

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka a, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,Odluke o pokretanju postupka javne nabavke br. 04/16 od 12.04.2016 godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-3633-3/16 od 17.10.2016  godine, u postupku javne nabavke robe - potrošni materijal magacina ugovorni organ donosi

 

Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Ugovor za nabavku robe u otvorenom postupku  nabavke, ”Nabavka potrošnog materijala magacina (LOT 9- stolarski materijal) ”u vrijednosti od 16.561,73 KM bez uključenog PDV-a  dodjeljuje se ponuđaču Lignum d.o.o.Mostar koji je dostavio prihvatljivu ponudu.

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Lignum d.o.o.Mostar, po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Ekonomsko finansijska služba.

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak  javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka  javne nabavke broj:  04/16 od 12.04.2016 godine. Јavna nabavka је provedena putem otvorenog postupka za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  je 100.000,00 КМ. Оbavijest o nabavci broj: 40-1-1-25-3-39/16 objavljena je dana 07.09.2016 godine  na Portalu javnih nabavki. Nakon objave obavještenja na portalu Javnih nabavki dana 07.09.2016 god., ponuđači su preuzimali tendersku dokumentaciju sa portala javnih nabavki. Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom direktora broj: 01-1-3633/16-1 od  23.09.2016  godine.

Komisija za javnu nabavku je  blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu pristiglih ponuda  za Lot 9- stolarski materijal, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno slijedeće:

  • da su  pristigle 2 ponude,
  • da su blagovremeno zaprimljene  2 ponude  i to ponuđača kako slijedi:
Naziv / ime ponuđača Ponuđena cijena
Lignum d.o.o.Mostar 16.561,73KM (uračunat popust od 5%, rok plaćanja: 95 dana)
Intercom d.o.o.Zenica 17.405,42 KM (uračunat popust od 5%, rok plaćanja: 95 dana)
  • da su  neblagovremeno zaprimljene 0  ponuda.

Komisija je pravilno  izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača,kao i pregled i evaluaciju pristiglih ponuda shodno kriterijima iz tenderske dokumetacije. Naime, izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač  Lignum d.o.o.Mostar  dostavio najpovoljniju ponudu  prema kriteriju ekonomski najpovoljnija ponuda,te mu se u skladu s tim i dodjeljuje ugovor. S obzirom  na navedeno,a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.a Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

Uputstvo o pravnom lijeku

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke protiv оve odluke može izjaviti žalbu ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset) dana оd dana prijema ove odluke.