Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama(“Službeni glasnik BiH” broj 39/14,59/22), člana 37.Pravilnika o javnim nabavkama Kantonalne bolnice i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-1-3961-03/24 od 28.08.2024.godine, u postupku javne nabavke usluge iznajmljivanja multifunkcionalni uređaja , direktor donosi
ОDLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-1-3961-03/24 od 28.08.2024.godine i ugovor/okvirni sporazum za nabavku usluge iznajljivanja multifunkcionalnih uređaja na period od dvije (2) godine dodjeljuje se ponuđaču ZK OFFICE d.o.o.Mostar ,koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 17.079,96 KM bez uključenog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma (ugovora) o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču ZK OFFICE d.o.o.Mostar po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za javne nabavke i Služba za IT I telekomunikacije.
Član 4.
Оva odluka objavit će se na web-stranici www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Оbrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-1-3961/24 od 13.08.2024.godine.
Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke na dvogodišnjem nivou bez PDV-а iznosi 17.094,00 KM ( godišnje 8.547,01KM).Predviđeno je zaključivanje okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem na period od dvije (2) godine .
Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-2-46-3-78/24 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 14.08.2024. godine.
Rok za prijem ponuda određen je za dan 26.08.2024.godine do 10:00 sati.
Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-1-3961-01/24 od 19.08.2024.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena jedna ponuda i to ponuđača ZK OFFICE d.o.o.Mostar koji je ponudio cijenu u iznosu od 17.079,96 KM bez PDV-a.
Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.
Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.
Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH “ broj 80/23) , te je ugovor/okvirni sporazum o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.
U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač ZK OFFICE d.o.o.Mostar dostavio prihvatljivu ponudu u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije i dodjeljuje ugovor .
S obzirom na navedeno, a primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.
UPUTSTVO O PRAVNOM LIJEKU:
Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke protiv оve odluke može izjaviti žalbu ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.