Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača (6)

Isteklo

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama(“Službeni glasnik BiH” broj 39/14,59/22), člana 37.Pravilnika o javnim nabavkama Kantonalne bolnice  i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-1-3961-03/24 od 28.08.2024.godine, u postupku javne nabavke usluge iznajmljivanja multifunkcionalni uređaja  , direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-1-3961-03/24  od 28.08.2024.godine i ugovor/okvirni sporazum za nabavku usluge iznajljivanja multifunkcionalnih uređaja na period od dvije (2)  godine  dodjeljuje se ponuđaču ZK OFFICE d.o.o.Mostar ,koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 17.079,96 KM bez uključenog PDV-a.

 

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma (ugovora) o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču ZK OFFICE d.o.o.Mostar po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  i Služba za IT I telekomunikacije.

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-1-3961/24 od 13.08.2024.godine.

Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke na dvogodišnjem nivou  bez PDV-а  iznosi 17.094,00 KM ( godišnje 8.547,01KM).Predviđeno je zaključivanje okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem na period od dvije (2) godine .

Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-2-46-3-78/24  zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 14.08.2024. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 26.08.2024.godine do 10:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-1-3961-01/24 od 19.08.2024.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno zaprimljena  jedna ponuda  i to ponuđača ZK OFFICE  d.o.o.Mostar koji je ponudio cijenu u iznosu od 17.079,96 KM bez PDV-a.

  Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

  Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.

  Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu  korištenja  e-aukcije (“Službeni glasnik BiH “ broj 80/23) , te je ugovor/okvirni sporazum  o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač ZK OFFICE  d.o.o.Mostar  dostavio prihvatljivu ponudu  u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.