Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BIH “broj 39/14, 59/22) ,člana 37.Pravilnika o javnim nabavkama Kantonalne bolnice, i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-1-451-3/25 od 12.08.2025.godine, u postupku javne nabavke i ugradnje elektrostatičkih podova , direktor donosi
ОDLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-1-4451-3/25 od 12.08.2025.godine nabavka I ugradnja elektrostatičkih podova dodjeljuje se ponuđaču “Plavi servis” d.o.o. Mostar, koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 24.979,50 KM (slovima:dvadesetčetrihiljadedevetstotinasedamdesetdevet i 50/100konvertibilnihmaraka) bez uključenog PDV-a.
Član 2.
Ponuđač je dužan u roku od 10(deset) dana od dana prijema odluke o izboru dostaviti dokumentaciju za navode date u Izjavi u skladu sa članom 45.Zakona o javnim nabavkama (lična sposobnost).
Član 3.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču “Plavi servis” d.o.o. Mostar, po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.
Član 4.
Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za javne nabavke .
Član 5.
Оva odluka objavit će se na web-stranici www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 6.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Оbrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 112/25 od 02.07.2025.godine.
Јavna nabavka је provedena putem otvorenog postupka za prikupljanje ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 25.000 KM bez uključenog PDV-a.
Оbaviještenje o nabavci broj 40-1-3-50-3-108/25 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 18.07.2025. godine.
Rok za prijem ponuda određen je za dan 08.08.2025.godine do 10:00 sati.
Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-1-4451-1/25 od 18.07.2025.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena jedna ponuda:
- Ponuđač Plavi servis d.o.o. Mostar, datum zaprimanja ponude 08.2025.
godine u 9:20 sati,cijena ponude 24.979,50 KM bez uključenog PDV-a
Konstatovano je da ponuda imenovanog ponuđača zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom u pogledu lične sposobnosti, sposobnosti obavaljanja profesionalne djelatnosti i tehničke i profesionalne sposbnosti, te je ocijenjena prihvatljivom.
Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.
Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju u skladu sa članom 4.stav (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” broj 80/23), te se ugovor o nabavci dodjeljuje imenovanom ponuđaču.
U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila, te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju ponuda izabranog ponuđača Plavi servis d.o.o. Mostar ocijenjena je kao prihvaljiva , te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije i dodjeljuje ugovor .
S obzirom na navedeno, a primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.
UPUTSTVO O PRAVNOM LIJEKU:
Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke protiv оve odluke može izjaviti žalbu URŽ-u putem ugovornog organa, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.