Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača (18)

Isteklo

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5525/22 od 24.10.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-5525-03/22  od 09.11.2022.godine, u postupku javne nabavke robe-lonac za anaerobe, direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-5525-03/22  od 09.11.2022.godine i ugovorza javnu nabavku robe-lonac za anearobe   dodjeljuje se ponuđaču TUZLA-FARM d.o.o.Tuzla  ,koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 811,91 KM bez uključenog PDV-a.

  

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču TUZLA-FARM d.o.o.Tuzla po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-5525/22 od 24.10.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 1.709,40 KM bez uključenog PDV-a.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-1-58-3-79/22  zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 25.10.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 07.11.2022.godine do 10:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-55258-01/22 od 26.10.2022.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno zaprimljena  jedna ponuda  i to ponuđača TUZLA-FARM d.o.o.Tuzla koji je ponudio cijenu u iznosu od 811,91 KM bez PDV-a.

  Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

  Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.

   Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor/okvirni sporazum  o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač TUZLA-FARM d.o.o.Tuzla  dostavio ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.

                                                                                                           

   

  

       Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                                                              _____________________________

                                                                                                                                                         DIREKTOR        

 

 

 

 

 

 

Broj: 01-1-6152-04/22

Datum:24.01.2023.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH” broj 39/14, 59/22) ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke 92/22 od 27.10.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-6152-03/22  od 18.01.2023.godine, u postupku javne nabavke usluge održavanje medicinske opreme proizvođača Braun, direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-6152-03/22 od 18.01.2023.godine i ugovor/okvirni sporazum za nabavku usluge održavanja medicinske opreme proizvođača Braun na period od jedne (1)  godine  dodjeljuje se ponuđaču INEL-MED  d.o.o.Mostar   koji je dostavio prihvatljivu ponudu .

Okvirni sporazum se zaključuje na  iznos procijenjene vrijednosti nabavke od 21.367,53 KM bez uključenog PDV-a (slovima:dvadesetjednahiljadatristotinešezdesetsedam i 53/100 konvertibilnih maraka).

  

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma (ugovora) o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču INEL-MED d.o.o.Mostar  po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj 92/22 od 27.10.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem konkuretskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 21.367,53  KM bez uključenog PDV-a.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-2-72-3-98/22  zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 09.12.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 20.12.2022.godine do 10:30 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-6152-01/22 od 10.12.2022.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te utvrdila da je blagovremeno zaprimljena ponuda ponuđa INEL-MED d.o.o.Mostar, cijena ponude 82.200,17 KM bez PDV-a.

  Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

  Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.

  Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor/okvirni sporazum  o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač INEL –MED d.o.o.Mostar   dostavio ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor/okvirni sporazum .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu  na način I rokovima propisanim članom 99. i 101.Zakona o javnim nabavkama.(“Službeni glasnik BiH” broj 39/14;59/22).  

                                                                                                           

   

  

       Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                                                              _____________________________

                                                                                                                                                         DIREKTOR        

 

 

 

Broj: 01-1-5869-04/22

Datum:22.12.2022.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5869/22 od 08.11.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-5869-03/22  od 19.12.2022.godine, u postupku javne nabavke robe- pribor, kape, elektrode za EEG i EMING aparat, direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-5869-03/22  od 19.12.2022.godine i ugovor za javnu nabavku robe- pribor, kape, elektrode za EEG i EMING aparat    dodjeljuje se ponuđaču INEL BH d.o.o.Maglaj, ponuda broj NP-P-996/22 od 17.11.2022.godine koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 4.700,00 KM (slovima:četirihiljadesedam stotinakonvertibilnihmaraka) bez uključenog PDV-a.

 

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču INEL BH d.o.o.Maglaj  po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-5869/22 od 08.11.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 4.700,85  KM bez uključenog PDV-a.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-1-61-3-84/22  zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 10.11.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 21.11.2022.godine do 10:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-5869-01/22 od 18.11.2022.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno 4.700

,00 KM bez PDV-a.

  Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

  Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.

  Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor/okvirni sporazum  o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač INEL BH d.o.o.Maglaj   dostavio ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.

                                                                                                           

 

 

 

Broj: 01-1-5887-04/22

Datum:01.12.2022.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5887/22 od 11.11.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-5887-03/22  od 01.11.2022.godine, u predmetu javna  nabavka i ugradnja  rezervnih dijelova na uređaju za reverzibilnu osmozu EUROCLEAR model RO 600 , direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-5887-03/22  od 01.12.2022.godine i ugovor za javnu nabavku i ugradnju rezervnih dijelova na uređaju za reverzibilnu osmozu EUROCLEAR model RO 600    dodjeljuje se ponuđaču Nobel Corporation d.o.o.Mostar, ponuda broj 01-143 koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 14.100,00 KM (slovima:četrnaesthiljada stokonvertibilnihmaraka) bez uključenog PDV-a.

 

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Nobel Corporation d.o.o.Mostar po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-5887/22 od 11.11.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 15.000,00  KM bez uključenog PDV-a.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-1-63-3-87/22  zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 14.11.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 24.11.2022.godine do 09:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-5887-01/22 od 14.11.2022.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno zaprimljena  jedna ponuda  i to ponuđača NobelCorporation d.o.o.Mostar koji je ponudio cijenu u iznosu od 14.100,00 KM bez PDV-a.

  Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

  Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.

   Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač Nobel Corporation d.o.o.Mostar dostavio ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.

                                                                                                           

   

  

       Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                                                              _____________________________

                                                                                                                                                         DIREKTOR        

 

 

Broj: 01-1-5590-04/22

Datum:23.11.2022.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5590/22 od 24.10.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-5590-03/22  od 23.11.2022.godine, u postupku javne nabavke robe-ručni pištolj za zataljivanje vrećica krvi, direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-5590-03/22  od 23.11.2022.godine i ugovor za javnu nabavku robe-ručni pištolj za zataljivanje vrećica krvi   dodjeljuje se ponuđaču INEL BH d.o.o.Maglaj, ponuda broj NP-P-948/22 od 01.11.2022.godine koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 7.260,00 KM (slovima:sedamhiljadadvijestotinešezdeset konvertibilnihmaraka) bez uključenog PDV-a.

 

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču INEL BH d.o.o.Maglaj  po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-5590/22 od 24.10.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 7.264,96  KM bez uključenog PDV-a.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-1-59-3-80/22  zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 26.10.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 08.11.2022.godine do 10:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-5590-01/22 od 04.11.2022.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno zaprimljena  jedna ponuda  i to ponuđača INEL BH d.o.o.Maglaj  koji je ponudio cijenu u iznosu od 7.260,00 KM bez PDV-a.

  Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

  Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.

  Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor/okvirni sporazum  o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač INEL BH d.o.o.Maglaj   dostavio ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.

                                                                                                           

   

  

       Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                                                              _____________________________

                                                                                                                                                         DIREKTOR        

 

 

 

 

Broj: 01-1-6343-04/22

Datum:31.01.2023.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama(“Službeni glasnik BiH”broj 39/14,59/22) ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-6343/22 od 27.12.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-6343-03/22 od 20.01.2023.godine, u postupku javne nabavke usluge verifikacija medicinske opreme  , direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-6343-03/22  od 20.01.2022.godine i ugovor za javnu nabavku usluge verifikacija medicinske opreme dodjeljuje se ponuđaču verifikacioni laboratorij Verlab  d.o.o.Sarajevo, ponuda broj 0001/2023 od 06.01.2023.godine koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 13.570,00 KM (slovima:trinaesthiljadapetstotinasedamdesetkonvertibilnihmaraka) bez uključenog PDV-a.

 

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču verifikacioni laboratorij Verlab  d.o.o.Sarajevo  po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-6343/22 od 27.12.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka javne nabavke za prikupljanje ponuda uz namjeru provođenja e-aukcije.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  iznosi 17.094,00 KM, predmet nabavke nije podijeljen na lotove.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-2-77-3-105/22 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 28.12.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 12.01.2023.godine do 10:00 sati, javno otvaranje ponuda zakazano isti dan u  10:30 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-6343-01/22 od 04.01.2023.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena ponuda ponuđača verifikacioni laboratorij Verlab d.o.o.Sarajevo, cijena ponude 13.570,00 KM bez PDV-a, broj ponude 0001/2023 od 06.01.2023.godine.

   Konstatovano je da ponuda ponuđača verifikacioni laboratorij Verlab d.o.o.Sarajevo zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

   Sastavni dio ove odluke je zapisnik o ocijeni,pregledu i analizi  ponuda.

   Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač verifikacioni laboratorij Verlab d.o.o.Sarajevo dostavio  ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđači u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   KRŽ-u putem ugovornog organa, najkasnije u roku od 5(pet) dana оd dana prijema ove odluke.

                                                                                                           

   

  

       Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                                                              _____________________________

                                                                                                                                                          DIREKTOR

 

 

Broj: 01-1-6150-04/22

Datum:20.01.2023.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH” broj 39/14,59/22) ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj 19/22 od 28.04.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-6150-03/22  od 16.01.2023.godine, u postupku javne nabavke robe- laboratorijski frižideri i zamrzivači direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-6150-03/22  od 16.01.2023.godine  i ugovor za javnu nabavku robe- laboratorijski frižideri i zamrzivači     dodjeljuje se ponuđaču INEL BH d.o.o.Maglaj, ponuda broj NP-P-1120/22 od 26.12.2022.godine koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 50.800,00 KM (slovima:pedesethiljadaosamstotinakonvertibilnih maraka)  bez uključenog PDV-a.

 

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču INEL BH d.o.o.Maglaj  po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj 19/22  od 28.04.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem otvorenog postupka  za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 50.854,71  KM bez uključenog PDV-a.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-1-1-69-3-95/22  zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 10.11.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 21.11.2022.godine do 10:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-5869-01/22 od 18.11.2022.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno  zaprimljena jedna ponuda i to ponuđača INEL BH d.o.o.Maglaj, cijena ponude 50.800,00,00 KM bez PDV-a.

   Pregledom i analizom ponude konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

   Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.

   Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač INEL BH d.o.o.Maglaj dostavio prihvatljivu ponudu u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu  na način rokovima propisanim članom 99. i 101.Zakona o javnim nabavkama.(“Službeni glasnik BiH” broj 39/14,59/22).  

                                                                                                           

   

  

       Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                                                              _____________________________

                                                                                                                                                         DIREKTOR        

           

 

Broj:01-1-6389-02/22

Mostar,26.01.2023.godine

 

Ugovorni organ Kantonalna bolnica „Dr.Safet Mujić“ Mostar,u skladu sa članom 69.stav1.tačka (b) i stav 2.tačka (a) i članom70.stav 4. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (Službene novine broj 39/14) u postupku javne nabavke lijekova  za potrebe Kantonalne bolnice, broj obavještenja 40-1-1-82-3-109/22 od 30.12.2022.godine, evidencijski broj nabavke 01-1-6389/22, donosi

 

ODLUKU

o poništenju postupka javne nabavke

 

Član 1.

Poništava se postupak javne nabavke robe-lijekovi-LOT 2-Serum protiv zmijskog ujeda, broj obavještenja 40-1-1-82-3-109/22 od 30.12.2022.godine, evidencijski broj nabavke 01-1-6389/22 u otvorenom  postupku javne nabavke iz razloga što nije dostavljena nijedna ponuda u roku određenom za dostavljanje ponuda.

 

Član 2.

Ova Odluka će biti objavljena na internet stranici JU KB “Dr.Safet Mujić“Mostar i portalu javnih nabavki.

Član 3.

Odluka stupa na snagu danom dodnošenja.

 

Obrazloženje

 

Ugovorni organ Kantonalna bolnica „Dr.Safet Mujić“ Mostar objavio je je dana 30.12.2022.godine obavještenje o nabavci broj 40-1-1-82-3-109/22 za nabavku robe –lijekovi (lot 1-3) za potrebe Kantonalne bolnice.

Krajnji rok za za prijem ponuda određen je za dan 25.01.2023.godine do 10:00 sati.

 

Obzirom da do određenog krajnjeg roka za prijem ponuda nije dostavljena nijedna ponuda za LOT 3-Serum protiv zmijskog ujeda ugovorni organ poništava predmetni postupak javne nabavke za LOT 3 u skladu sa članom 69.stav1.tačka (b) i stav 2.tačka (a) , te je odlučeno kao u izreci odluke.

                                                                                                 

Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                             _____________________

                                                                                                                 DIREKTOR

 

Broj: 01-1-6390-04/22

Datum:31.01.2023.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama(“Službeni glasnik BiH” broj 39/14, 59/22) ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke broj 109/22 od 05.12.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-6390-03/22 od 30.01.2023.godine, u postupku javne nabavke robe –reagensi za mikrobiologiju , direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-6390-03/22  od 30.01.2023.godine i ugovor za javnu nabavku robe-reagensi za mikrobiologiju dodjeljuje se ponuđaču MINERVA MEDICA  d.o.o.Sarajevo, ponuda broj 002-02-01/23 od 20.01.2023.godine koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 12.000,00 KM (slovima:dvanaesthiljadakonvertibilnihmaraka) bez uključenog PDV-a.

 

Član 2.

Ponuđač Minerva Medica  d.o.o.Sarajevo dužan je dostaviti potrebne dokaze u skladu sa članom 45. ZJN u roku od 5(pet) dana od dana zaprimanja obavještenja o rezultatima ovog postupka javne nabavke. Dokazi koje dostavlja izabrani ponuđač ne mogu biti stariji od tri mjeseca, računajući od momenta predaje ponude.

 

Član 3.

Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Minerva Medica  d.o.o.Sarajevo po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada su ponuđači оbaviješteni о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 4.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 5.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 6.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

 

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj 109/22 od 05.12.2022.godine .

Јavna nabavka је provedena putem otvorenog postupka javne nabavke za prikupljanje ponuda uz namjeru provođenja e-aukcije.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  iznosi 12.900,00 KM, vrsta ugovora o javnoj nabavci:okvirni sporazum sa jednim ponuđačem na period od jedne godine.Predmet nabavke nije podijeljen na lotove.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-1-1-86-3-113/22 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 30.12.2022. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 20.01.2023.godine do 09:30 sati, javno otvaranje ponuda zakazano isti dan u 10:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj 01-1-6390-01/22 od 04.01.2023.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena ponuda ponuđača :

   Minerva Medica d.o.o.Sarajevo, cijena ponude 12.000,00 KM (slovima:dvanaesthiljadakonvertibilnih maraka)

 

   Pregledom i analizom ponude ponuđača Minerva Medica d.o.o.Sarajevo je utvrđeno da ista   zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

   Sastavni dio ove odluke je zapisnik o ocijeni,pregledu i analizi  ponuda.

   Obzirom da je zaprimljena  jedna j ponuda ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor o nabavci ( okvirni sporazum) dodjeljen imenovanom ponuđaču u skladu sa uslovima određenim tenderskom dokumentacijom.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila, te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da  izabrani ponuđač  Minerva Medica d.o.o.Sarajevo zadovoljava uslove i kriterije određene tenderskom dokumetacijom,te mu se u skladu sa istim i dodjeljuje ugovor  za nabavku predmetne robe.

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   KRŽ-u  putem ugovornog organa, najkasnije u roku od 10 (deset) dana оd dana prijema ove odluke.

                                                                                                           

   

  

       Prim.dr.Zlatko Guzin

                                                                                                                                              _____________________________

                                                                                                                                                          DIREKTOR