Na osnovu člana 69.st.1.tač(b) u vezi sa članom 70.st.1.,2.4.,Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (Službene novine broj 39/14) i čl.39.Pravilnika o javnim nabavkama direktor JU Kantonalna bolnica“Dr.Safet Mujić“ Mostar donosi
ODLUKU
poništenju postupka javne nabavke
Član 1.
Usvaja se žalba ponuđača Grant Thornton d.o.o.Banja Luka izjavljena na tendersku dokumentaciju za nabavku usluge revizije finansijskih izvještaja za 2020.godinu, broj obavještenja 40-7-2-50-3-68/20 objavljen dana 16.11.2020.godine u konkurentskom postupku javne nabavke.
Član 2.
Poništava se postupak javne nabavke u predmetu nabavke usluge revizije finansijskih izvještaja za 2020.godinu objavljenog na portalu javnih nabavki dana 16.11.2020.godine pod brojem 40-7-2-50-3-68/20 .
Član 3.
Ova Odluka će biti objavljena na internet stranice JU KB “Dr.Safet Mujić“Mostar istovremeno s upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj br.01-1-4991/20 od 11.11.2020.godine.
Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а iznosi 8.000,00 KM.
Оbavijest o nabavci broj 40-7-2-50-3-68/20 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljena је na Portalu javnih nabavki dana 16.11.2020. godine.
Rok za prijem ponuda određen je za dan 26.11.godine do 10: 00sati.
Ugovorni organ je dana 23.11.2020.godine zaprimio žalbu ponuđača Grant Thorntond.o.o.Banja Luka na tendersku dokumentaciju.
U žalbi se navodi da je podkriterij za vrednovanje ponuda “temeljitost predrevizijskih radnji “u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama, te njegova primjena stvara prostor za diskriminaciju u postupku nabavke predmetne usluge., te da je navedeni kriterij Ured za razmatranje žalbi u svojim rješenjima proglasio nezakonitim (pozivajući se na brojeve rješenja).
Također, prema navodima žalitelja ovaj kriterij (prema formulaciji čovjek puta broj dana ) je vezan za tehničku i profesionalnu sposobnost kandidata, što je predviđeno članom 48.-50.ZJN , te samim tim ne može biti podkriterij za vrednovanje ponuda, a što potvrđuje i član 64.stav 3 ZJN prema kojem uslovi za kvalifikaciju ponuđača iz člana 45. – 51. ZJN ne mog biti podkriterij za ocjenu ponuda.
Ispitujući pravne pretpostavke za postupanje po predmetnoj žalbi, ugovorni organ je utvrdio da je žalba dopuštena, blagovremena, izjavljena od ovlaštene osobe i osnovana.
Prema odredbi člana 64.stav.1.i 3.ZJN ugovorni organ je u tenderskoj dokumetaciji dužan detaljno razraditi i definisati podkriterije za ocjenu ponuda, te da uslovi za kvalifikaciju ponuđača iz čl.45.do 51 ZJN ne mogu biti podkriterij za ocjenu ponuda.
Ugovorni organ je tač.2.2.(e) tenderske dokumentacije odredio da je ponuđač u svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti dužan pored ostalih dokaza dostaviti i Izjavu o temeljitosti revizijskih radnji u kojoj će navesti broj utrošenih dana, broj angažovanih lica, te ukupan broj utrošenih čovjek-dana na revizijske radnje.
S druge strane, obzirom na kriterij za izbor najpovoljnijeg ponuđača ekonomski najpovoljnija ponuda kao podkriterij je određena temeljitost revizijskih radnji.
Navedene odrednice tenderske dokumentacije su u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama, imajući u vidu član 63.stav 3.ZJN, prema kojem uslovi za kvalifikaciju ponuđača iz čl.45.do 51 ZJN ( u konkretnom slučaju tehnička i profesionalna sposobnost) ne mogu biti podkriterij za ocjenu ponuda.
Obzirom na istek zakonskog roka za izmjenu predmetne tenderske dokumentacije, ugovorni organ će postupiti u skladu sa članom 100.stav 1. i 3. Zakona o javnim nabavkam, te poništiti postupak u cijelosti.
Nakon pripreme i usklađivanja tenderske dokumentacije sa odredbama Zakona o javnim nabavkama o ponovnom pokretanju postupka ponuđači će biti obaviješteni u skladu sa Zakonom
Slijedom navedenog ,odlučeno je kao u izreci odluke.