Odluka o pokretanju postupka javne nabavke putem direktnog sporazuma (7)

Broj:01-4-4982-1/20

Mostar, 11.12.2020.godine.

 

U skladu sa odredbom čl.17.stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH” br. 39/14), člana 2.stav 3.Pravilnika o postupku direktnog sporazuma (“Službeni glasnik BiH” broj 90/14) i člana 2.stav 3.Pravilnika o postupku direktnog sporazuma JU Kantonalna bolnica “Dr.Safet Mujić” Mostar, te zahtjeva službe za tehničke poslove broj 01-4-4982/20 od 12.11.2020.godine direktor donosi

 

ODLUKU

o  pokretanju  postupka javne nabavke putem direktnog sporazuma

 

Član 1.

Odobrava se provođenje postupka  javne nabavke robe putem direktnog sporazuma - nabavka potrošnog materijala magacina (građevinski i bravarski materijal) koji je neophodan za opremanje i osposobljavanja infektivnog  odjela i ambulante za spirometriju odjela za plućne bolesti u okolnostima izazvanim virusom Covid 19,koja je zbog ustupanja prostora infektivnom odjelu za zbrinjavanje covid bolesnika izmještena u drugu zgradu(zgrada ginekologije i pedijatrije).

 

                                                                 

Član 2.

Procijenjena vrijednost predmetne nabavke iznosi 500,00 KM (slovima:petstotina konvertibilnih maraka ) bez uračunatog PDV-a, a realizovat će se iz sredstava Kantonalne bolnice.

 

Član 3.

Opis i količina robe koja je predmet nabavke određeni su u specifikaciji koja čini sastavni dio zahtjeva za dostavu ponuda za predmetnu nabavku.

 

Član 4.

Za provođenje postupka direktnog sporazuma za nabavku predmetne robe zadužuje se služba za javne nabavke .

 

Član 5.

Nakon provedene procedure u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku direktnog sporazuma Kantonalne bolnice sa izabranim ponuđačem zaključit će se direktni sporazum.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i ista će se objaviti na internet stranici ustanove. 

 

Obrazloženje

 

Služba za tehničke poslove uputila je zahtjev za nabavku potrošnog materijala magacina-građevinski i bravarski materijal broj 01-4-4982/20 od 12.11.2020.godine. Kao razlog  za nabavku navedene su potrebe infektivnog i odjela pulmologije, kao i činjenica da su  količine potrošnog materijala magacina po ranije zaključenom ugovoru veće utrošene. Naime, zbog novonastale situacije izazvane virusom Covid 19, ambulanta za spirometriju odjela pulmologije je izmještena u nove prostorije (zgrada ginekologije) kako bi se na istom mjestu proširili kapaciteti infektivnog odjela za prijem covid pacijenata.U svrhu osposobljavanja za nesmetan rad navedenih kapaciteta za zbrinjavanje pacijenata i pružanje zdravstvenih usluga neophodna je nabavka bravarskog i građevinskog materijala.

Cijeneći zahtjev opravdanim odlučeno je kao u dispozitivu odluke.