Broj:01-4-4981-1/20
Mostar, 11.12.2020.godine.
U skladu sa odredbom čl.17.stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH” br. 39/14), člana 2.stav 3.Pravilnika o postupku direktnog sporazuma (“Službeni glasnik BiH” broj 90/14) i člana 2.stav 3.Pravilnika o postupku direktnog sporazuma JU Kantonalna bolnica “Dr.Safet Mujić” Mostar, te zahtjeva službe za tehničke poslove broj 01-4-4981/20 od 12.11.2020.godine direktor donosi
ODLUKU
o pokretanju postupka javne nabavke putem direktnog sporazuma
Član 1.
Odobrava se provođenje postupka javne nabavke robe putem direktnog sporazuma - nabavka (potrošnog materijala magacina-elektromaterijal,koji je neophodan za opremanje i osposobljavanja infektivnog odjela i ambulante za spirometriju odjela za plućne bolesti u okolnostima izazvanim virusom Covid 19,koja je zbog ustupanja prostora infektivnom odjelu za zbrinjavanje covid bolesnika izmještena u drugu zgradu(zgrada ginekologije i pedijatrije).
Član 2.
Procijenjena vrijednost predmetne nabavke iznosi 1.000,00 KM (slovima:hiljadu konvertibilnih maraka ) bez uračunatog PDV-a, a realizovat će se iz sredstava Kantonalne bolnice.
Član 3.
Opis i količina robe koja je predmet nabavke određeni su u specifikaciji koja čini sastavni dio zahtjeva za dostavu ponuda za predmetnu nabavku.
Član 4.
Za provođenje postupka direktnog sporazuma za nabavku predmetne robe zadužuje se služba za javne nabavke .
Član 5.
Nakon provedene procedure u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku direktnog sporazuma Kantonalne bolnice sa izabranim ponuđačem zaključit će se direktni sporazum.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i ista će se objaviti na internet stranici ustanove.
Obrazloženje
Služba za tehničke poslove uputila je zahtjev za nabavku potrošnog materijala magacina-elektromaterijal broj 01-4-4981/20 od 12.11.2020.godineKao razlog za nabavku navedene su potrebe infektivnog i odjela pulmologije,kao i činjenica da su količine potrošnog materijala magacina po ranije zaključenom ugovoru veće utrošene. Naime, zbog novonastale situacije izazvane virusom Covid 19, ambulanta za spirometriju odjela pulmologije je izmještena u nove prostorije (zgrada ginekologije) kako bi se na istom mjestu proširili kapaciteti infektivnog odjela za prijem covid pacijenata.U svrhu osposobljavanja za nesmetan rad navedenih kapaciteta za zbrinjavanje pacijenata i pružanje zdravstvenih usluga neopodna je nabavka gore navedene robe.
Cijeneći zahtjev opravdanim odlučeno je kao u dispozitivu odluke.