Generalna odluka za sprovođenje nabavke za 2017

Privremeni Upravni odbor JU KB „Dr.Safet Mujić“ Mostar  na osnovu člana 18.Zakona o javnim nabavkama( „Službeni glasnik BiH, broj 39/14) , člana 13. Pravilnika o javnim nabavkama ustanove , Odluke usvajanju Plana nabavke ustanove za 2017 godinu broj 02/17 od 27.2.2017.godine i člana 57.Poslovnika o radu Upravnog odborana , na 2.sjednici   održanoj dana  27.2.2017 . godine donio je


ODLUKU
o odobrenju i provođenju postupka nabavke za izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku roba, usluga i radova odobrenih Planom nabavke za 2017. godinu  za  JU Kantonalna bolnica  „ Dr. Safet Mujić „ Mostar


Član 1.
Upravni odbor  potvrđuje da je jednoglasno usvojio Plan nabavke roba,usluga i radova za 2017 godinu  za potrebe rada i poslovanja JU KB „ Dr. Safet Mujić „ Mostar .


Član 2.
Upravni odbor ovom odlukom odobrava  provođenje postupka javne nabavke za svaku pojedinačno naznačenu robu ,uslugu i radove iz odobrenog Plana  kako slijedi:

 

R. br Predmet nabavke Ekonomski kod Procijenjena vrijednost bez PDV Vrsta postupka Okvirni datum pokretanja postupka Okvirni datum zakljucenja ugovora Izvor finansiranja Podj. na lot Da-Ne
  Robe              
1. Nabavka goriva 512 301 17.000,00 Konkurentski postupak Juli 2017 Avgust 2017 Vlastita sredstva NE
2. Nabavka sitnog inventara-apoteke 514 001 20.000,00 Konkurentski postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva DA
3. Nabavka sitnog inventara-magacin 514 000 35.000,00 Konkurentski postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva DA
4. Nabavka IT opreme hardver 022 111 42.000,00 Konkurentski postupak Septembar 2017 Oktobar 2017 Vlastita sredstva NE
5. Nabavka namirnica za kuhinju 511 000 25.000,00 Otvoreni postupak Juni 2017 Avgust 2017 Vlastita sredstva NE
6. Nabavka mesa 511 000 25.000,00 Konkurentski postupak April 2017 Maj 2017 Vlastita sredstva NE
7. Nabavka hljeba 511 000 8.000,00 Konkurentski postupak Septembar 2017 Oktobar 2017 Vlastita sredstva NE
8. Nabavka povrća 511 000 13.000,00 Konkurentski postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva NE
9. Nabavka plina za zagrijavanje prostorija 512 104 170.000,00 Otvoreni postupak Septembar 2017 Oktobar 2017 Vlastita sredstva NE
10. Nabavka kancelarijskog materijala i tonera 511 300 32.000,00 Konkurentski postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva NE
11. Nabavka medicinskih obrazaca 511 301 14.000,00 Konkurentski postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva NE
12. Nabavka P.M. magacina 511 900 100.000,00 Otvoreni postupak Oktobar 2017 Novembar 2017 Vlastita sredstva DA
13. Nabavka sredstava za higijenu 511 400 12.000,00 Konkurentski postupak Septembar 2017 Oktobar 2017 Vlastita sredstva NE
14. Nabavka materijala za čišćenje 511 400 30.000,00 Konkurentski postupak Juli 2017 Avgust2017 Vlastita sredstva NE
15. Nabavka stalnih sredstava 023 630 350.000,00 Konkurentski/otvoreni/direktni     Vlastita sredstva  
16. Nabavka kisika 512 101 64.000,00 Otvoreni postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva NE
17. Nabavka lijekova 511 006 1.025.000,00 Otvoreni postupak Juli 2017 Septembar 2017 Vlastita sredstva DA
18. Nabavka P.M. za apoteku 511 063 810.000,00 Otvoreni postupak Septembar 2017 Novembar 2017 Vlastita sredstva DA
19. Nabavka dezinfekcionih sredstava za op. Sale 511 063 40.000,00 Konkurentski postupak Septembar 2017 Oktobar 2017 Vlastita sredstva DA
20. Nabavka hemikalija 511 062 85.000,00 Otvoreni postupak Avgust 2017 Oktobar 2017 Vlastita sredstva DA
21. Nabavka reagensa 511 064 685.000,00 Otvoreni postupak Septembar 2017 Novembar 2017 Vlastita sredstvav DA
22. Nabavka P.M.-IT 559 801 12.000,00 Konkurentski postupak Juli 2017 Avgust 2017 Vlastita sredstva NE
23. Nabavka kancelarisjkog namještaja 023 520 50.000,00 Otvoreni postupak Maj 2017 Juni 2017 Vlastita sredstva NE
24. Nabavka sanitetskog i putničkog vozila 024 080 100.000,00 Otvoreni postupak Mart 2017 April 2017 Vlastita sredstva (na lizing) DA
25. Nabavka medicinske opreme po donaciji 407 203 35.045,00 Konkurentski postupak Februar 2017 Mart 2017 Donirana sredstva DA
  UKUPNO ROBE   3.826.045,00          
  Usluge              
26. Usluge održavanja S.S 532 100 170.000,00 Konkurentski/otvoreni/direktni     Vlastita sredstva  
27. Usluge održavanja auta532 200 532 200 17.000,00 Konkurentski postupak Mart 2017 April 2017 Vlastita sredstva NE
28. Usluge održavanja IT opreme 532 400 149.000,00 Pregovarački postupak April 2017 Novembar 2017 Maj 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva NE
29. Usluge revizije 550 300 8.000,00 Konkurentski postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva NE
30. Usluge osiguranja imovine 552 200 10.000,00 Konkurentski postupak Novembar 2017 Decembar 2017 Vlastita sredstva NE
31. Usluge kolektivnog osiguranja zaposlenika 552 200 20.000,00 Konkurentski postupak April 2017 Maj 2017 Vlastita sredstva NE
32. usluge laboratorijske dijagnostike 532 400 130.000,00 Pregovarački postupak     Po dobivanju sredstava od ZZO  
33. Usluge održavanja klima 532 103 11.000,00 Konkurentski postupak Juni 2017 Juli 2017 Vlastita sredstva NE
34. Usluge prekoračenja na tekućem računu 561 001 30.000,00 Konkurentski postupak Mart 2017 April 2017 Vlastita sredstva NE
35. Usluge verifikacije opreme 532 100 17.000,00 Pregovarački postupak Februar 2017 Mart 2017 Vlastita sredstva NE
  UKUPNO USLUGE   562.000,00          
  UKUPNO ROBA+USLUGE   4.388.045,00          

 

Član 3.
Direktor ustanove će imenovati  Komisiju za svaku nabavku posebno.


Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja .