Odluka o usvajanju izmjene i dopune Plana nabavki za 2015. godinu

Na osnovu člana 17. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BIH“,broj 39/14), a u skladu sa članom 3.stav 2.Odluke Upravnog odbora  o usvajanju Plana nabavki  Javne ustanove RMC“Dr.Safet Mujić“Mostar za 2015 godinu (sekundarni  dio), broj39/15 od 26.02.2015 godine, Upravni odbor  na 9.sjednici održanoj 02.12.2015 godine, donosi

 

ODLUKU O USVAJANJU IZMJENE I DOPUNE  PLANA NABAVKI ZA 2015 GODINU

 

I

U skladu sa ukazanim potrebama Kantonalne bolnice“Dr.Safet  Mujić“ Mostar (pravni sljednik RMC“Dr.Safet Mujić“Mostar), usvaja se izmjena i  dopuna Plana nabavki za 2015 godinu( u daljem tekstu: Izmjena i dopuna Plana nabavki).

 

II

Izmjena i dopuna Plana nabavki je prilog ove Odluke i čini njen sastavni dio.

 

III

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena na oglasnoj tabli i web stranici ustanove, zajedno sa  dopunom Plana nabavki.

 Redni broj Izmjene i dopune Plana nabavki
P-promjene, B-brisano, D-dopuna 
Ekonomski kod  Predmet nabavke  Procjenjena vrijednost nabavke (Osnovni plan nabavki)  Procjenjena vrijednost
Izmjene i dopune plana nabavke za 2015 godinu 
Vrsta posptupka nabavke  Okvirni datum početka postupanja  Izvor finansiranja  Podjela na LOT-ove 
9.  P 512 100  Nabavka lož ulja   75.000,00 KM  4.000,00 KM  Direktni postupak  - Sopstvena sredstva  NE 
11.  P 511 300 Nabavka kancelarijskog materijala i ostalog materijala   20.000,00 KM  40.000,00 KM  Konkurentski postpak  Novembar 2015.  Sopstvena sredstva  NE 
12.  P 511 301  Nabavka medicinskih obrazaca  40.000,00 KM   20.000,00 KM Konkurentski postupak    Novembar 2015.  Sopstvena sredstva  NE 
26.  D 532 100   Nabavka rezervnog dijela za MR 50.320,00 KM   --  Pregovarački postupak   Novembar 2015.  Sopstvena sredstva  NE 

 

Obrazloženje

Izmjena i dopuna Plana nabavki izvršena je u skladu sa ukazanim potrebama ove ustanove, te slijedi obrazloženje Plana nabavke kako slijedi:

  1. izmjena stavke 9 plana nabavke urađena je iz razloga što je planom nabavke predviđen iznos od 75.000 KM za lož ulje,a na osnovu dopisa šefa tehničke službe utvrđeno je da nije potreban taj iznos za nabavku lož ulja, jer se koristi  tečni plin, te bi za potrebe ove ustanove eventualno bilo potrebno nabaviti lož ulja do 4.000,00 KM.
  2. Izmjena stavki 11 i 12 plana nabavke urađena je iz razloga što je planom nabavke došlo do greške u iznosima tako da je stavljeno za nabavku kancelarijskog materijala i ostalog materijala iznos 20.000 KM, a za nabavku medicinskih obazaca iznos od 40.000 KM, a trebalo je obratno ukucati iznose.Također,nema podjele na lotove kod ovih nabavki.
  3. Potreba nabavke  rezervnog dijela za MR utvrđena je na osnovu zadnjeg pregleda aparata od strane ovlaštenog servisera, te je ustanovljeno da je neispravno gradijentno pojačalo za  Z osu.Taj dio je potrebno nabaviti da bi se mogla nastaviti daljnja dijagnostika i stavljanje aparata u funkciju.Nabavku je potrebno provesti putem pregovaračkog postupka (član 21.stav 1 (c ) ZJN) s obzirom da se radi o ekskluzivnom pravu.