Odluka o usvajanju dopune i izmjene plana nabavki za 2015. godinu

Na osnovu člana 17. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BIH“,broj 39/14), a u skladu sa članom 3.stav 2.Odluke Upravnog odbora  o usvajanju Plana nabavki Javne ustanove RMC“Dr.Safet Mujić“Mostar za 2015 godinu, broj39/15 od 26.02.2015 godine, na  7 .sjednici održanoj dana 24.07.2015 , donosi

 

ODLUKU O USVAJANJU DOPUNE I IZMJENE PLANA NABAVKI ZA 2015 GODINU

 

I

U skladu sa ukazanim potrebama Kantonalne bolnice“Dr.Safet  Mujić“ Mostar, usvaja se Izmjena i dopuna Plana nabavki za 2015 godinu( u daljem tekstu: Izmjena i dopuna Plana nabavki).

 

II

Izmjena i dopuna Plana nabavki je prilog ove Odluke i čini njen sastavni dio.

 

III

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena na oglasnoj tabli i web stranici ustanove, zajedno sa Izmjenom i dopunom Plana nabavki.

  

IZMJENA I DOPUNA PLANA NABAVKI ZA 2015 GODINU
KANTONALNA BOLNICA „DR.SAFET MUJIĆ“
MOSTAR

Redni broj Izmjene i dopune Plana nabavki
P-Promjena B-brisano
Ekonomski kod Predmet nabavke Procjenjena vrijednost nabavke (osnovni plan nabavki) Procjenjenja vrijednost 
Izmjene i dopune plana nabavke za 2015.
Vrsta postupka nabavke Okvirni datum početka postupanja Izvor finansiranja Podjela na lotove
1. P 514 000 Nabavka sitnog inventara 60.000 - Otvoreni postupak U toku godine Sopstvena sredstva DA
2. P 022 111 Nabavka antivirus mreže 10.000 - Konkurentski postupak U toku godine Sopstvena sredstva NE
3. P 511 900 Nabavka potrošnog materijala magacina 100.000 - Otvoreni postupak U toku godine Sopstvena sredstva DA
4. B 511 063 Nabavka potrošnog materijala za transfuzijski centar 32.000 - - - Sopstvena sredstva -

 

Obrazloženje

Izmjena i dopuna Plana nabavki izvršena je u skladu sa ukazanim potrebama ove ustanove, te slijedi obrazloženje stavki Plana nabavke kako slijedi:

  1. Nabavka sitnog inventara- u vezi nabavke sitnog inventara izvršena je promjena u djelu koji se odnosi na podjelu na lotove, tako da nabavka sitnog inventara  morabiti podjeljena na lotove, radi transparentnosti i konkurencije.
  2. Nabavka antivirus mreže- promjena je izvršena u vezi postupka nabavke, odnosno postoji vise ponuđača za predmetnu nabavku, te se može ići na konkurentski postupak, a ne pregovarački, jer se ne radi o ekskluzivnim pravima.
  3. Nabavka potrošnog materijala magacina-u vezi nabavke sitnog inventara izvršena je promjena u djelu koji se odnosi na podjelu na lotove, tako da  nabavka sitnog inventara  mora biti podjeljena na lotove, radi transparentnosti i konkurencije.
  4. Nabavka potrošnog materijala transfuzija  se briše, te se ta stavka dodaje u nabavku potrošnog materijala apoteke, s obzirom da je data po novom zakonu mogućnost  da ako se javi jedan ponuđač sa istim se može zakljuciti ugovor,a za predmetnu nabavku  po saznanjima kojim ugovorni organ raspolaze na osnovu predmetnih nabavki javit ce se jedan ponuđač, pa samim tim da nebi raspisivali posebno tender za potrosni materijal transfuzije, isti ce se uvrstiti u nabavku potrošnog materijala apoteke kao zaseban lot.