Na osnovu člana 5. Pravilnika o bližim uslovima i postupku davanja u zakup kapaciteta zdravstvenih ustanova, kao i vrsti kapaciteta zdravstvenih ustanova koji se mogu dati u zakup („Službene novine FBiH, broj 28/12) i Odluke Upravnog odbora broj 186/24 od 16.12.2024. godine, direktorica J.U. Kantonalne bolnice „Dr. Safet Mujić“ Mostar, objavljuje:
JAVNI OGLAS
za izdavanje u zakup višak nezdravstvenog prostora.
- Predmet javnog poziva je davanje u zakup višak nemedicinskog prostora J.U. Kantonalne bolnice “Dr. Safet Mujić” Mostaru (u nastavku teksta: zakupodavac) prema tabeli:
R.br. |
Lokacija i namjena prostora |
Površina |
Početna cijena mjesečne zakupnine bez PDV-a |
Režijski troškovi (struja, voda) |
Lot 1. |
Dvije lokacije: Površina u holu prizemlja i prvom spratu stare zgrade bolnice. Namjena: Postavljanje 2 (dva) samoposlužna aparata za prodaju toplih i hladnih napitaka. |
Oko 1 m 2 po lokaciji |
220,00 KM po aparatu |
Uračunati u mjesečnu zakupninu |
Lot 2. |
Jedna lokacija: Površina u holu nove zgrade bolnice. Namjena: Postavljanje jednog samoposlužnog aparata za prodaju toplih i hladnih napitaka. |
Oko 1 m 2 |
220,00 KM |
Uračunati u mjesečnu zakupninu |
- Prostor se izdaje u zakup na određeno vrijeme na rok od 5 godina, računajući od dana zaključivanja Ugovora o zakupu.
- Pravo učešća u javnom pozivu imaju pravna i fizička lica registrovana za obavljanje predmetne djelatnosti.
- Podnosilac prijave je dužan uz prijavu dostaviti sljedeće:
- Podatke o identitetu osobe (naziv, adresa i sjedište pravne osobe s naznakom osobe ovlaštene za zastupanje, odnosno ime i prezime i adresu fizičke osobe, te podatke o kontakt osobi, broj telefona i e-mail);
- dokaz od nadležnog organa da je registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti (ovjerena kopija koja nije starija od 3 mjeseca od dana objave oglasa) i ovjerena kopija lične karte za fizičke osobe;
- naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
- iznos ponuđene zakupnine koja ne može biti manja od početne cijene utvrđene ovim oglasom;
- ovjerenu izjavu da nema bilo kakvih finansijskih obaveza po bilo kojem osnovu prema Kantonalnoj bolnici;
- potvrdu banke o solventnosti;
informacije o aparatu i proizvodima koji će se nuditi: tip aparata, kapacitet, potrošnja struje i vode, opis prodajnog asortimana;
- specifikaciju i ovjereni cjenovnik proizvoda iz aparata;
- pisanu izjavu o obavezi da će aparat/e redovito obilaziti, dopunjavati svježim i zdravstveno ispravnim proizvodima;
- pisanu izjavu da će po potpisivanju ugovora osigurati aparat od mogućeg štetnog događaja i odgovornosti prema trećim licima;
- dokaz o izvršenoj uplati jemstva od 50 KM za ozbiljnost ponude;
- ovjerenu izjavu o vremenskom plaćanju zakupnine unaprijed, koja može uticati na izbor najpovoljnijeg ponuđača u slučaju da dva ili više ponuđača imaju isti broj bodova;
- izjavu da se obavezuje, u slučaju da bude izabran kao najbolji ponuđač, prihvatiti sklapanje ugovora o zakupu, da prihvata uslove iz javnog oglasa, te da njegova ponuda ostaje na snazi 60 dana od dana otvaranja ponude.
- Ponuđač može dostaviti ponude za jedan LOT ili za oba LOT-a.
- Tačno mjesto postavljanja aparata odredit će se dogovorom, tako da korištenje aparata ne remeti obavljanje djelatnosti bolnice.
- Bolnica će omogućiti zakupcu priključak aparata na električnu i vodovodnu mrežu.
- Plaćanje zakupnine počinje od momenta zaključenja ugovora, i to do 10-og u mjesecu za prethodni mjesec.
- Sva eventualna oštećenja aparata, krađe i ostali rizici štete nastale u vezi s rukovanjem i korištenjem aparata od strane konzumenata idu na teret zakupca.
- Zakupni prostor će se dati licu koje ispunjava sve uslove iz javnog oglasa, ima priloženu svu traženu dokumentaciju i najveći ponuđeni iznos zakupnine. U slučaju da dvije ili više ponuda sadrže isti iznos zakupnine, prednost imaju ponude sljedećim redoslijedom: ponuda prethodnog zakupca, ponuda ponuđača koji ponudi plaćanje zakupnine unaprijed za veći broj mjeseci, te ponuda koja je prva zaprimljena.
- Ako izabrani ponuđač odbije da zaključi ponuđeni ugovor o zakupu, smatra se da je odustao od ponude, a zakupodavac može ponuditi zaključenje ugovora prvom sljedećem ponuđaču koji ispunjava uslove iz javnog oglasa uz uslov da pismeno prihvati ponuđeni iznos naknade prvog ponuđača, i tako redom.
- Ukoliko izabrani ponuđač odustane od prava na davanje u zakup prostora, povrat sredstava na ime ozbiljnosti ponude neće mu se vratiti.
- Depozit će se vratiti ponuđačima koji nisu izabrani kao najpovoljniji ako nisu odustali od ponude ili izmijenili ponudu poslije roka za dostavu ponude.
- Zakupodavac zadržava pravo da ne izabere nijednog ponuđača, u kojem slučaju vraća jemstvo za ozbiljnost ponude.
- Ponuda sa dokazima se dostavlja u originalu ili ovjerenoj kopiji u jednom primjerku.
- Ponuda se dostavlja preporučeno poštom ili se predaje lično na protokol na adresi sjedišta zakupodavca u roku od 15 dana od dana posljednje objave u zapečaćenoj koverti sa naznakom:
„Prijava sa ponudom na oglas za izdavanje u zakup poslovnog prostora JU Kantonalna bolnica „Dr. Safet Mujić“ Mostar“ - NE OTVARAJ - otvara Komisija za provođenje postupka izbora najpovoljnijeg ponuđača.
- Nepotpune i neblagovremene ponude neće se uzeti u razmatranje, niti ponude čija namjena i iznos zakupnine nisu u skladu sa oglašenom namjenom i utvrđenim iznosom.
- Odluku o odabiru najpovoljnije ponude donijet će direktor u roku od 8 dana od dana prijema izvještaja komisije, te zaključiti Ugovor o zakupu uz prethodno pribavljeno odobrenje Upravnog odbora.
Ovaj javni oglas će se objaviti na Web stranici zakupodavca i u dnevnim novinama „Dnevni avaz“.