JAVNI OGLAS za izdavanje u zakup višak nezdravstvenog prostora

Isteklo

 Na osnovu člana 5. Pravilnika o bližim uslovima i postupku davanja u zakup kapaciteta zdravstvenih ustanova, kao i vrsti kapaciteta zdravstvenih ustanova koji se mogu dati u zakup („Službene novine FBiH, broj 28/12) i Odluke Upravnog odbora broj 186/24 od 16.12.2024. godine, direktorica J.U. Kantonalne bolnice „Dr. Safet Mujić“ Mostar, objavljuje:

 

JAVNI OGLAS

za izdavanje u zakup višak nezdravstvenog prostora.

 

  1. Predmet javnog poziva je davanje u zakup višak nemedicinskog prostora J.U. Kantonalne bolnice “Dr. Safet Mujić” Mostaru (u nastavku teksta: zakupodavac) prema tabeli:

R.br.

Lokacija i namjena prostora

Površina

Početna cijena mjesečne zakupnine bez PDV-a

Režijski troškovi (struja, voda)

Lot 1.

Dvije lokacije: Površina u holu prizemlja i prvom spratu stare zgrade bolnice.

Namjena: Postavljanje 2 (dva) samoposlužna aparata za prodaju toplih i hladnih napitaka.

 

 

Oko 1 m 2 po lokaciji

 

 

220,00 KM po aparatu

 

Uračunati u mjesečnu zakupninu

Lot 2.

Jedna lokacija: Površina u holu nove zgrade bolnice.

Namjena: Postavljanje jednog samoposlužnog aparata za prodaju toplih i hladnih napitaka.

 

Oko 1 m 2

 

220,00 KM

 

Uračunati u mjesečnu zakupninu

 

  1. Prostor se izdaje u zakup na određeno vrijeme na rok od 5 godina, računajući od dana zaključivanja Ugovora o zakupu.
  2. Pravo učešća u javnom pozivu imaju pravna i fizička lica registrovana za obavljanje predmetne djelatnosti.
  3. Podnosilac prijave je dužan uz prijavu dostaviti sljedeće:
  • Podatke o identitetu osobe (naziv, adresa i sjedište pravne osobe s naznakom osobe ovlaštene za zastupanje, odnosno ime i prezime i adresu fizičke osobe, te podatke o kontakt osobi, broj telefona i e-mail);
  • dokaz od nadležnog organa da je registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti (ovjerena kopija koja nije starija od 3 mjeseca od dana objave oglasa) i ovjerena kopija lične karte za fizičke osobe;
  • naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
  • iznos ponuđene zakupnine koja ne može biti manja od početne cijene utvrđene ovim oglasom;
  • ovjerenu izjavu da nema bilo kakvih finansijskih obaveza po bilo kojem osnovu prema Kantonalnoj bolnici;
  • potvrdu banke o solventnosti;

informacije o aparatu i proizvodima koji će se nuditi: tip aparata, kapacitet, potrošnja struje i vode, opis prodajnog asortimana;

  • specifikaciju i ovjereni cjenovnik proizvoda iz aparata;
  • pisanu izjavu o obavezi da će aparat/e redovito obilaziti, dopunjavati svježim i zdravstveno ispravnim proizvodima;
  • pisanu izjavu da će po potpisivanju ugovora osigurati aparat od mogućeg štetnog događaja i odgovornosti prema trećim licima;
  • dokaz o izvršenoj uplati jemstva od 50 KM za ozbiljnost ponude;
  • ovjerenu izjavu o vremenskom plaćanju zakupnine unaprijed, koja može uticati na izbor najpovoljnijeg ponuđača u slučaju da dva ili više ponuđača imaju isti broj bodova;
  • izjavu da se obavezuje, u slučaju da bude izabran kao najbolji ponuđač, prihvatiti sklapanje ugovora o zakupu, da prihvata uslove iz javnog oglasa, te da njegova ponuda ostaje na snazi 60 dana od dana otvaranja ponude.
  1. Ponuđač može dostaviti ponude za jedan LOT ili za oba LOT-a.
  2. Tačno mjesto postavljanja aparata odredit će se dogovorom, tako da korištenje aparata ne remeti obavljanje djelatnosti bolnice.
  3. Bolnica će omogućiti zakupcu priključak aparata na električnu i vodovodnu mrežu.
  4. Plaćanje zakupnine počinje od momenta zaključenja ugovora, i to do 10-og u mjesecu za prethodni mjesec.
  5. Sva eventualna oštećenja aparata, krađe i ostali rizici štete nastale u vezi s rukovanjem i korištenjem aparata od strane konzumenata idu na teret zakupca.
  6. Zakupni prostor će se dati licu koje ispunjava sve uslove iz javnog oglasa, ima priloženu svu traženu dokumentaciju i najveći ponuđeni iznos zakupnine. U slučaju da dvije ili više ponuda sadrže isti iznos zakupnine, prednost imaju ponude sljedećim redoslijedom: ponuda prethodnog zakupca, ponuda ponuđača koji ponudi plaćanje zakupnine unaprijed za veći broj mjeseci, te ponuda koja je prva zaprimljena.
  7. Ako izabrani ponuđač odbije da zaključi ponuđeni ugovor o zakupu, smatra se da je odustao od ponude, a zakupodavac može ponuditi zaključenje ugovora prvom sljedećem ponuđaču koji ispunjava uslove iz javnog oglasa uz uslov da pismeno prihvati ponuđeni iznos naknade prvog ponuđača, i tako redom.
  8. Ukoliko izabrani ponuđač odustane od prava na davanje u zakup prostora, povrat sredstava na ime ozbiljnosti ponude neće mu se vratiti.
  9. Depozit će se vratiti ponuđačima koji nisu izabrani kao najpovoljniji ako nisu odustali od ponude ili izmijenili ponudu poslije roka za dostavu ponude.
  10. Zakupodavac zadržava pravo da ne izabere nijednog ponuđača, u kojem slučaju vraća jemstvo za ozbiljnost ponude.
  11. Ponuda sa dokazima se dostavlja u originalu ili ovjerenoj kopiji u jednom primjerku.
  12. Ponuda se dostavlja preporučeno poštom ili se predaje lično na protokol na adresi sjedišta zakupodavca u roku od 15 dana od dana posljednje objave u zapečaćenoj koverti sa naznakom:

„Prijava sa ponudom na oglas za izdavanje u zakup poslovnog prostora JU Kantonalna bolnica „Dr. Safet Mujić“ Mostar“ - NE OTVARAJ - otvara Komisija za provođenje postupka izbora najpovoljnijeg ponuđača.

 

  1. Nepotpune i neblagovremene ponude neće se uzeti u razmatranje, niti ponude čija namjena i iznos zakupnine nisu u skladu sa oglašenom namjenom i utvrđenim iznosom.
  2. Odluku o odabiru najpovoljnije ponude donijet će direktor u roku od 8 dana od dana prijema izvještaja komisije, te zaključiti Ugovor o zakupu uz prethodno pribavljeno odobrenje Upravnog odbora.

Ovaj javni oglas će se objaviti na Web stranici zakupodavca i u dnevnim novinama „Dnevni avaz“.