JAVNI OGLAS za izdavanje u zakup višak nezdravstvenog prostora

Isteklo

Na osnovu člana 5.Pravilnika o bližim uslovima i postupku davanja u zakup kapaciteta zdravstvenih ustanova, kao i vrsti kapaciteta zdravstvenih ustanova koji se mogu dati u zakup („Službene novine            FBiH, broj 28/12),Pravilnika o postupku i kriterijima za izdavanje u zakup viška medicinskog i nemedicinskog prostora JU KB“Dr.Safet Mujić“Mostar( u nastavku teksta: Pravilnik) i Odluke Upravnog odbora broj 186/24 od 16.12.2024, direktorica JU Kantonalna bolnica „ Dr. Safet Mujić„ Mostar  objavljuje :


JAVNI OGLAS

za izdavanje u zakup višak nezdravstvenog prostora u

JU Kantonalna bolnica“Dr.Safet Mujić“Mostar

 

Član 1.

Daje  se  u zakup višak nezdravstvenog prostora u JU Kantonalna bolnica“Dr.Safet Mujić“Mostar  na adresi : Maršala Tita 294,  88 000 Mostar, kako slijedi:

Red.broj

Lokacija i namjena prostora

Minimalna početna cijena mjesečnog zakupa

Režijski troškovi

Lot -1

zidani adaptirani prostor površine od 9 m2 i zemljište površine  35 m2 na kome se trenutno nalazi montažno-demontažni objekat , a koji se nalazi u krugu bolnice radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti –posluživanja jela, bezalkoholnih pića i toplih napitaka

          23KM po m2

 

 

Snosi zakupac

Lot -2

Kiosk za maloprodaju start paketa, elektornskih dopuna svih mobilnih operatera u BiH,osvježavajućih pića,grickalica, slatkiša, turističkog asortimana duhanskih proizvoda, štampe itd, površine 15m2

40KM po m2

Snosi zakupac

 

-Prostor se izdaje u zakup na period od  5 godina.

-Zakupcu se mogu priznati sredstva potreban za dovođenje poslovnog prostora u uslovno stanje na način i pod uslovima definisanim članom 19.Pravilnika.

Član 2.

Pravo ucesca imaju sva  pravna i fizička lica koja ispunjavaju uslove iz javnog oglasa.

Član 3.

Uz prijavu na javni oglas potrebno je dostaviti sljedeće dokumente:

-podaci o identitetu osobe ( naziv,adresa i sjedište pravne osobe sa naznakom osobe ovlaštene za zastupanje ,odnosno ime i prezime i adresu fizičke osobe,te podatke o kontakt osobi broj telefona i e-mail),

-kopiju lične karte ovjerenu od nadležnog organa ukoliko se radi o fizičkom licu, a u slučaju da se radi o pravnoj osobi aktuelni izvod iz sudskog registra ne stariji od 3 mjeseca,

-izjavu da nema finansijskih obaveza prema JU KB"Dr.Safet Mujić"Mostar,

-izjavu da prihvata zaključenje ponuđenog ugovora i uslove iz ovog oglasa,

-izjavu sa naznakom da će obavljati ugostiteljstvu djelatnost ukoliko se prijavljuje na Lot-1,

-izjavu sa naznakom da će prostor iz Lot-2 koristiti isključivo u svrhu definisanu ovim pozivom,

-izjavu  o vremenskom plaćanju zakupnine unaprijed koja može uticati na izbor najpovoljnijeg kandidata u slučaju da se dva ili vise kandidata imaju isti broj bodova,

-izjavu da ponuda vrijedi 60 dana od dana otvaranja iste,

-potvrda banke o solventnosti ukoliko se radi o pravnom licu,

-dokaz o uplati jemstva,

-izjavu da prihvata da  snosi sve režijske troškove.

Član 4.

Podnosilac prijave dužan je uplatiti iznos od 50,00KM na ime jemstva-osiguranje za ozbiljnost ponude na žiroračun zakupodavca br:199-544-00312352-06 kod Sparkasse bank Mostar, te priloziti uplatnicu uz ostalu dokumentaciju.

Garancija za ozbiljnost ponude se ne vraća ponuđaču koji odustane od svoje ponude ili ne potpiše ugovor, dok u ostalim slučajevima iznos garancije-jemstva se vraća.

Član 5.

Kriterij ocjenjivanja ponuda je određen u skladu sa Pravilnikom o postupku i kriterijima za izdavanje u zakup  viška medicinskog i nemedicinskog prostora  u  JU KB"Dr.Safet Mujić"Mostar.

Najpovoljnija ponuda smatra se ponuda sa najviše ponuđenom zakupninom.

U slučaju da dvije ili više ponuda imaju isti broj bodova, prednost ima ponuda prethodnog zakupca, a u suprotnom prednost ima ponuđač koji ponudi plaćanje zakupnine unaprijed za veći broj mjeseci.

Član 6.

Zakupac je dužan za korištenje poslovnog prostora plaćati zakupninu unaprijed, a najkasnije do 10.u mjesecu za tekući mjesec na transakcijski račun zakupodavca.

Član 7.

Prijava sa ponudom na oglas podnosi se Komsiji za provođenje postupka neposrednom predajom na protokol zakupodavca ili poštom preporučeno u roku od 15 dana od dana posljednje objave oglasa.

Prijava sa ponudom se podnosi u zapečaćenoj koverti sa naznakom :

"Prijava sa ponudom za dodjelu viška nemedicinskog prostora u zakup Lot___

-NE OTVARAJ-otvara Komisija za provođenje postupka izbora najpovoljnijeg ponuđača."

Prijava se dostavlja u originalu ili ovjerenoj kopiji u jednom primjerku.

Nepotpune i neblagovremene prijave se nece uzeti u razmatranje.

Član 8.

Nakon donošenje Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, Ugovor o zakupu zaključuje direktorica  uz prethodno pribavljeno odobrenje Upravnog odbora ustanove.

Član 9.

U skladu sa članom 11.Pravilnika zakupodavac ima pravo da u bilo koje vrijeme, u potpunosti ili djelimice, poništi oglas za dodjelu u zakup poslovih prostora.

Član 10.

Ovaj oglas objavit će se na web stanici ustanove i dnevnim novinama"Dnevni Avaz".