Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača (8)

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke broj 32/21 od 24.03.2021.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-3199-04/21  od 16.08.2021.godine, u postupku javne nabavke usluge –preventivno i interventno održavanje medicinske opreme proizvođača GETINGE grupe (Getinge, Ajro, Raypa, Hawo), direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

 

Član 1.

 

Ugovor za nabavku usluge u otvorenom  postupku nabavke, ”Preventivno i interventno održavanje medicinske opreme proizvođača GETINGE grupe (Getinge, Ajro, Raypa, Hawo) u vrijednosti od  44.445,00 KM bez uključenog PDV-a dodjeljuje se ponuđaču  Proma  d.o.o. Sarajevo  koji je dostavio prihvatljivu ponudu.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču  Proma d.o.o. Sarajevo  po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke  .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj 32/21 od 24.03.2021.godine.

Јavna nabavka је provedena putem otvorenog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  iznosi 44.445,00 KM.

Оbaviještenje o nabavci broj 40-1-2-49-3-67/21 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 23.06.2021. godine.

Ispravka za obavještenje o nabavci broj 40-1-2-49-8-72/21 objavljeno ja dana 12.07.2021.godine zbog izmjene tenderske dokumentacije u dijelu koji se odnosi na period trajanja okvirnog sporazuma za koji je određeno da se zaključuje na period od jedne godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 26.07.2021.godine do 10:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj01-1-3199-01/21 od 30.06.2021.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljene  ponude, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno zaprimljena  jedna ponuda  i to ponuđača Proma d.o.o.Sarajevo koji je ponudio cijenu u iznosu od 44.445,00 KM bez PDV-a.

   Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

   Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač Proma  d.o.o.Sarajevo dostavio ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset) dana оd dana prijema ove odluke.