Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke broj 47/21 od 06.05.2021.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-3325-04/21 od 13.08.2021.godine, u postupku javne nabavke usluge –održavanje IT opreme –održavanje RGB rješenja i pripadajuće infrastrukture, direktor donosi
ОDLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Ugovor za nabavku usluge u otvorenom postupku nabavke, ” Održavanje IT opreme –održavanje RGB rješenja i pripadajuće infrastrukture” u vrijednosti od 163.200,00 KM bez uključenog PDV-a na period od dvije godine (trajanje okvirnog sporazuma) dodjeljuje se ponuđaču Wizard Health d.o.o.Mostar koji je dostavio prihvatljivu ponudu.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Wizard Health d.o.o.Mostar po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za javne nabavke .
Član 4.
Оva odluka objavit će se na web-stranici www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Оbrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj 47/21 od 06.05.2021.godine .
Јavna nabavka је provedena putem otvorenog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а iznosi do 193.162,40 KM za period trajanja okvirnog sporazuma ( 2 godine).
Оbaviještenje o nabavci broj 40-1-2-52-3-70/21 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 05.07.2021. godine.
Rok za prijem ponuda određen je za dan 26.07.2021.godine do 11:00 sati.
Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj01-1-3325-1/21 od 06.07.2021.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljene ponude, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena jedna ponuda i to ponuđača Wizard Health d.o.o.Mostar koji je ponudio cijenu u iznosu od 163.200,00 KM bez PDV-a.
Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.
Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.
U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač Wizard Health d.o.o.Mostar dostavio ponudu kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije i dodjeljuje ugovor .
S obzirom na navedeno, a primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.
UPUTSTVO O PRAVNOM LIJEKU:
Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke protiv оve odluke može izjaviti žalbu ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset) dana оd dana prijema ove odluke.