Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača (7)

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke broj 47/21 od 06.05.2021.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-3325-04/21  od 13.08.2021.godine, u postupku javne nabavke usluge –održavanje IT opreme –održavanje RGB rješenja i pripadajuće infrastrukture, direktor donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Član 1.

 

Ugovor za nabavku usluge u otvorenom  postupku nabavke, ” Održavanje IT opreme –održavanje RGB rješenja i pripadajuće infrastrukture” u vrijednosti od  163.200,00 KM bez uključenog PDV-a na period od dvije godine (trajanje okvirnog sporazuma) dodjeljuje se ponuđaču  Wizard Health d.o.o.Mostar  koji je dostavio prihvatljivu ponudu.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Wizard Health d.o.o.Mostar  po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke .

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj 47/21 od 06.05.2021.godine .

Јavna nabavka је provedena putem otvorenog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  iznosi do 193.162,40 KM za period trajanja okvirnog sporazuma ( 2 godine).

Оbaviještenje o nabavci broj 40-1-2-52-3-70/21 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 05.07.2021. godine.

Rok za prijem ponuda određen je za dan 26.07.2021.godine do 11:00 sati.

  Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj01-1-3325-1/21 od 06.07.2021.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljene  ponude, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je  blagovremeno zaprimljena  jedna ponuda  i to ponuđača Wizard Health d.o.o.Mostar koji je ponudio cijenu u iznosu od 163.200,00 KM bez PDV-a.

   Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.

   Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač Wizard Health  d.o.o.Mostar dostavio ponudu  kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

 

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset) dana оd dana prijema ove odluke.