Odluka o izboru najpovoljnijeg izvođača-Materijal za bolničku kuhinju

Isteklo

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka a, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke br. 12/19 od 26.02.2019 godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-4486/19-02 od 30.12.2019 godine,u postupku javne nabavke roba- potrošnog materijala magacina, direktor donosi

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 01-1-4486/19-02 od 30.12.2019 godine i ugovor za javnu nabavku robe – potrošnog materijala magacina    LOT 11  MATERIJAL ZA BOLNIČKU KUHINJU   dodjeljuje se ponuđaču  „ INTER- COM „    d.o.o Zenica , kao najbolje ocijenjenom ponuđaču, koji je dobio najvisi broj bodova i  ponudio cijenu u  iznosu od 988,00   KM bez PDV-a.

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču „INTER-COM “   d.o.o Zenica , po proteku roka od 15  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Tehnička služba.

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

Postupak  javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj:  12/19 od 26.02.2019 godine.

Јavna nabavka је provedena putem  Otvorenog postupka za dostavu ponuda sa objavom na portalu javnih nabavki.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  je 111.000,00КМ.

Оbavijest o nabavci broj: br.40-1-1-56-3-70/19 je poslana na objavu dana  05.12.2019 godine, а objavljena је na Portalu javnih nabavki dana  05.12.2019 godine.

Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom direktora broj: 01-1-4486/19-01

od  06.12.2019  godine.

 Komisija za javnu nabavku je  blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu prispjelih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno sljedeće:

- da su   pristigle 2  ponude.

- da su  blagovremeno zaprimljene  2  ponude  i to ponuđača kako slijedi:

Naziv / ime ponuđača

Ponuđena cijena

 

INTER COM  doo Zenica

988,00 KM

 

LAMIJA  doo            Mostar

1.455,00 KM

 

 

 

 

 

 

          - da su neblagovremeno zaprimljene 0  ponude.

U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač  „ INTER- COM „  d.o.o  Zenica  dostavio najpovoljniju ponudu prema kriteriju ekonomski najpovoljnija ponuda.

S obzirom  na navedeno,a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.a. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 10  (deset ) dana оd dana prijema ove odluke.