Broj: 01-1-2968-04/21
Datum:25.07.2022.godine
Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-2968/22 od 03.06.2022.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-2968-03/21 od 13.07.2022.godine, u postupku javne nabavke usluge iznamljivanja multifunkcionalnih uređaja (kopiri/printer), direktor donosi
ОDLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Ugovorni organ prihvata preporuku komisije za javnu nabavku broj 01-1-2968-03/21 od 13.07.2022.godine i ugovor/okvirni sporazum na period od dvije (2) godine dodjeljuje se ponuđaču ZK OFFICE d.o.o.Mostar ,koji je dostavio prihvatljivu ponudu u iznosu od 17.079,96 KM bez uključenog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma (ugovora) o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču ZK OFFICE d.o.o.Mostar po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za javne nabavke .
Član 4.
Оva odluka objavit će se na web-stranici www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Оbrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-1-2968/22 od 03.06.2022.godine .
Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za prikupljanje ponuda.Procijenjena vrijednost javne nabavke na dvogodišnjem nivou bez PDV-а iznosi 17.094,00 KM ( godišnje 8.547,01KM).Predviđeno je zaključivanje okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem na period od dvije (2) godine .
Оbaviještenje o nabavci broj 40-7-2-14-3-36/22 zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljeno је na Portalu javnih nabavki dana 06.06.2022. godine.
Uslijed izmjene tenderske dokumentacije dana 15.06.2022.godine izvršena je i objavljena Ispravka za obavještenje o nabavci broj 40-7-2-14-8-38/22.
Rok za prijem ponuda određen je za dan 24.06.2022.godine do 10:00 sati.
Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj01-1-2968-01/21 od 06.06.2022.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu zaprimljenih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena jedna ponuda i to ponuđača ZK OFFICE d.o.o.Mostar koji je ponudio cijenu u iznosu od 17.079,96 KM bez PDV-a.
Konstatovano je da ponuda zadovoljava eliminatorne kriterije određene tenderskom dokumentacijom.
Sastavni dio ove odluke je Zapisnik o pregledu i ocijeni ponude.
Obzirom da je zaprimljena jedna ponuda, ugovorni organ nije proveo e-aukciju, što je u skladu sa Pravilnikom o provođenju e-aukcije, te je ugovor/okvirni sporazum o nabavci dodjeljen imenovanom ponuđaču.
U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač ZK OFFICE d.o.o.Mostar dostavio ponudu kao jedini zainteresovani ponuđač u ovom postupku javne nabavke, te mu se u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije i dodjeljuje ugovor .
S obzirom na navedeno, a primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.
UPUTSTVO O PRAVNOM LIJEKU:
Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke protiv оve odluke može izjaviti žalbu ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.