Broj: 01-1-5620-6/20
Datum:22.01.2021.godine
Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5620/20 od 18.12.2020.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-5620-3/20 od 18.01.2021.godine, u postupku javne nabavke usluge održavanje i servisiranje vatrodojavnog sistema instaliranom u objektu Ginekologija i Pedijatrija KB”Dr.Safet Mujić” Mostar (LOT 3), ugovorni organ donosi
ОDLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Ugovor za nabavku usluge održavanje i sevisiranje videnadzora (LOT 3 ) u konkurentskom postupku nabavke, u vrijednosti od 1.000,00 KM bez uključenog PDV-a dodjeljuje se ponuđaču Unilab Security d.o.o.Sarajevo koji je dostavio prihvatljivu ponudu.
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Unilab Security d.o.o.Sarajevo, po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za javne nabavke.
Član 4.
Оva odluka objavit će se na web-stranici www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Оbrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5620/20 od 18.12.2020.godine .Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda.Predmet javne nabavke podijeljen je na lotove.Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а iznosi 7.552,00 KM.
Оbavijest o nabavci broj 40-7-2-67-3-80/20/19 . godine zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljena је na Portalu javnih nabavki dana 21.12.2020. godine, kao i Ispravke za obavještenje o nabavci 40-7-2-67-8-87/20 28.12.2020.godine
Rok za prijem ponuda određen je za dan 06.01.2021.godine do 11:30 sati.
Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj01-1-5620-1/20 od 25.12.2021.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje zaprimljenih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena ponuda jednog ponuđača:
- Unilab Security d.o.o.Sarajevo sa ponuđenom cijenom u iznosu 1.000,00 KM bez PDV-a.
Komisija je vrednovala ponudu u pogledu uslova utvrđenih tenderskom dokumentacijom i Zakonom o javnim nabavkama. Utvrđeno je da ponuda imenovanog ponuđačaispunjava formalno pravne, ekonomske i tehničke zahtjeve ugovornog organa iz tenderske dokumentacije i ocijenjena je prihvatljivom, te se ponuđaču u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije i dodjeljuje ugovor .
Ugovorni organ je prihvatio preporuku komisije jer je ocijenjeno da je ista pravilno postupila i izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršila u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
S obzirom na navedeno, a primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.
Uputsvo o pravnom lijeku:
Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke protiv оve odluke može izjaviti žalbu ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.