Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača (21)

Broj: 01-1-5620-5/20

Datum:22.01.2021.godine

 

Na osnovu člana 64.stav (1) tačka b, člana 70. st.1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ,čl.23. i 39.Pravilnika o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5620/20 od 18.12.2020.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-5620-3/20  od 18.01.2021.godine, u postupku javne nabavke usluge održavanje i servisiranje vatrodojavnog sistema instaliranom u objektu Ginekologija i Pedijatrija KB”Dr.Safet Mujić” Mostar (LOT 2), ugovorni organ donosi

 

ОDLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Ugovor za nabavku usluge održavanje i servisiranje vatrodojavnog sistema instaliranom u objektima KB”Dr.SafetMujić” Mostar - Glavna zgrada, Laboratorija i Psihijatrija (LOT 2 ) u konkurentskom postupku nabavke, u vrijednosti od  2.620,00 KM bez uključenog PDV-a dodjeljuje se ponuđaču Unilab Security d.o.o.Sarajevo koji je dostavio prihvatljivu ponudu.

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču Unilab Security d.o.o.Sarajevo, po proteku roka od 10  dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Služba za javne nabavke.

 

Član 4.

Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Оbrazloženje

 

Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke 01-1-5620/20 od 18.12.2020.godine .Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda.Predmet javne nabavke podijeljen je na lotove.Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  iznosi 7.552,00 KM.

Оbavijest o nabavci broj 40-7-2-67-3-80/20/19 . godine zajedno sa tenderskom dokumentacijom objavljena је na Portalu javnih nabavki dana 21.12.2020. godine, kao i  Ispravke za obavještenje o nabavci 40-7-2-67-8-87/20 28.12.2020.godine

Rok za prijem ponuda određen je za dan 06.01.2021.godine do 11:30 sati.

 

Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom broj01-1-5620-1/20 od 25.12.2021.godine je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje  zaprimljenih  ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, te konstatovala da je blagovremeno zaprimljena ponuda jednog ponuđača:

-        Unilab Security d.o.o.Sarajevo sa ponuđenom cijenom u iznosu 2.620,00 KM bez PDV-a.

 

Komisija je vrednovala ponudu u pogledu uslova utvrđenih tenderskom dokumentacijom i Zakonom o javnim nabavkama. Utvrđeno je da ponuda imenovanog ponuđačaispunjava formalno pravne, ekonomske i tehničke zahtjeve ugovornog organa iz tenderske dokumentacije i ocijenjena je prihvatljivom, te se ponuđaču u  skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije  i dodjeljuje ugovor .

Ugovorni organ je prihvatio preporuku komisije jer je ocijenjeno da je ista  pravilno postupila i izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršila u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

S obzirom  na navedeno, a  primjenom čl. 64, stav (1) tač.b. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.

 

 

Uputsvo o pravnom lijeku:

Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu   ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.